loading...
پایگاه دانلود رایگان نرم افزار بازی و اخبار آیفون
آخرین ارسال های انجمن

 

Galaxian icon

Version: 2

يك بازي زيبا و قديمي از نسل بازيهاي آتاري كه تا همين الان هم داراي طرفداران زيادي هست.حال با توجه به زيبايي اين بازي فضايي كه براي آيفون آيپد و آيپاد تاچ طراحي شده است سايت آيفون تك اين بازي را براي شما دوستان گرامي در اين بخش قرار داده است.اميدوارم با دانلود اين بازي لحظات خوشي را داشته باشيد.

 

Black Space icon

Version: 1.5

اين بار براي شما كاربران گرامي آيفون تك يك بازي جنگي فضايي جذاب و بسيار زيبا به نام فضاي سياه و سفيد Black Space با كيفيت و گرافيك بالا براي آيفون آيپد و آيپاد تاچ در نظر گرفته شده است.اميدوارم از اين بازي لذت ببريد.

Bombardiers Guild icon

 Version: 2.11.1

بازي زيبا و جديد انجمن بمب افكن Bombardiers Guild با مراحل متنوع و كيفيت بالا براي آيفون آيپد و آيپاد مي‌باشد.اين بازي بايد با سرعت بالا و بمب هايي كه در اختيار داريد رقباي خود را از بين ببريد.

 

Tank Warz icon

Version: 1.6.2

بازي زيباي جنگ تانك‌ها Tank Warz را براي شما در نظر گرفته شده است.بازي در عين سادگي داراي گرافيك زيبا و مراحل متنوع و معتاد كننده است.حتما اين بازي را دانلود كنيد و لحظات خوشي را با آيفون آيپد و يا آيپاد بگذرانيد.

 

iPhoneTak.com

Version: 2.4

بازی زیبای اتومبیلرانی در کوهستان و بیابان با انواع ماشین های کلاسیک و بروز برای شما کاربران آیفون تک در نظر گرفته شده است.این بازی دارای گرافیک بالا برای آیفون آی پد و آی پاد تاچ می باشد

 

Version: 1.1

بازي هيجان انگيز داستان دزدی از بانک در دوران ممنوعیت آمریکا سال 1920 است.اول بازي شما يعنوان يك مجرم كم كار مافيايي هستيد كه با ورود به يك باند تبهكاري تحت رهبري بزرگترين خلافكار زمان سالواتوره دا لوکا مي‌شويد كه با ورود به اين باند وارد خلاف هاي سنگين مي‌شويد.اين بازي با كيفيت خوب و مراحل متنوع بازي براي آيفون آيپد و آيپاد مي‌باشد.

 

Version: 4.4.3

دوستان بازی زیبای هلیکوپتر جنگنده را براتون قرار دادم.بازی به سبک جنگی می باشد که شما با در اختیار داشتن یک هلیکوپتر جنگنده فوق حرفه ای به جنگ دشمنانتان می روید.این هلیکوپتر با داشتن امکانات پیشرفته و حرفه ای ، شما را دارای یک قدرت خارق العاده می کند.این بازی با کیفیت اچ دی HD و امکانات زیاد یکی از بهترین بازیهای آیفون آی پد و آیپاد تاچ قرار داده است.

 

Fruit Ninja: Puss in Boots HD icon

Version: 1.0.3

در این جا برای شما بازی جدید و معروف نینجای میوه ها را آماده کردیم البته با ورژن جدید این بازی به اسم Fruit Ninja: Puss in Boots و با کیفیت اچ دی HD که در سری جدید نینجای میوه آماده یک سفر هیجان انگیز با گربه چکمه پوش شوید و به او در پیدا کردن لوبیای سحرآمیز کمک کنید.

 

Virtua Tennis Challenge icon

Version: 1.0

همان طور که میدانید ورزش جذاب تنیس یکی از بهترین و پرطرف دار ترین ورزش های دنیاست که بازی های این ورزش هم همچون خودش طرفدار های خاصی داره که اینبار در این بازی با ۵۰ بازیکن در ۱۸ ورزشگاه جهان میتونید این واقعیت و حس فوق العاده رو با گیم پلی و گرافیکی که شرکت سگا برای این بازی آفریده تجربه کنید

!از ویژه گی های بازی باید گفت اینقدر دقیق طراحی شده  و کنترل شده که میتونید ضربات slice shots و drop رو توسط لمس کردن در جهت های مختلف که بسیار طبیعی و واقعی به نظر میاد تحت کنترل داشته باشید! یکی دیگر از قابلیت های بازی این که به طوری واقعی بازی طراحی شده که شما حتی ضربه ی shots خودتون رو طوری باید تنظیم کنید که در رمین های مختلفی مثل خاک رس ، چمن و … کنترل ضربه رو داشته باشید.

 

Oscura icon

Version: 5.1

درسال های قدیم وقتی فانوس دریایی در جزیره ای منفجر میشه تیکه های آن در سرتاسر جزیره پخش میشه و هر کدام در یک طرف قرار میگیره در مکان هایی خطر ناک و بسیار تاریک که رفتن به آن جا مهارت خاصی میخواد ! و شما به عنوان موجودی که برای پیدا کردن قطعه قطعه این فانوس با ماجراهایی میرید انتخاب شده اید ! باید از مسیر های تاریک و با موانع سر راه مبارزه و از ان ها بگذرید ! دقت کنید که حتما تکه های فانوس رو به دست بیارید ! این  بازی جذاب سبکی متفاوت با گیم پلی جذابی داره که میتونه شما رو سرگرم کند.

NBA 2K12 for iPhone icon

Version: 1.4.3

با کیفیت ترین بازی شبیه سازی NBA با ۱۱ سال سابقه درخشان، هم‌اکنون در دستگاه‌های اپل مهمان شما است. این بازی با گرافیکی با کیفیت و کنترلی بسیار روان اوقات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی شما ...

درباره ما
بازی آیفون ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آیفون ، دانلود نرم افزار آیفون ، دانلود جدیدترین نرم افزار آیفون ، app mac ، app iphone ، new app iphone ، اخبار آیفون ، جدیدترین محصول اپل ، بازیهای آیفون ، دانلود بازیهای موبایل ، iPhone and iPad ، app iPhone and iPad ، سدیا ، آموزش نصب برنامه ، ios 4 ، ios 4s ، iphone 5 ، new iphone 5 ، iphone 4s ، اخبار آیفون 5
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام مطلب هستید؟
    از کدام آدرس وارد سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 160
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 717
  • بازدید سال : 1,530
  • بازدید کلی : 225,009
  • کدهای اختصاصی
    free counters
    Free counters